Омбудсманът призова мобилните оператори да не спират телефони и интернет

Омбудсманът призова мобилните оператори да не спират телефони и интернет

СПОДЕЛИ

Омбудсманът Диана Ковачева изпрати препоръка до изпълнителните директори на трите мобилни оператора – „Теленор България“ ЕАД, „А1 България” ЕАД и „Българска телекомуникационна компания“ ЕАД, в която апелира да не се спира достъпа на граждани до мобилни и стационарни услуги по време на извънредното положение в страната.

Това съобщиха от пресофиса на омбудсмана.   Поводът за писмото на Омбудсмана са жалби на граждани, в които алармират, че при забавено плащане, дори и с един ден, достъпът им до мобилни услуги е спрян.  

Доц. Ковачева се аргументира с факта, че много институции и голяма част от бизнеса са преминали на дистанционна работа, а учениците и студентите – на дистанционно обучение.   Омбудсманът обръща внимание, че голяма част от гражданите са с драстично намалени доходи и без работа и е редно да бъде проявена социална чувствителност и разбиране към проблемите на техните клиенти, изпаднали във временно финансово затруднение.

avatar