От EVN България съобщават, че компанията е получила сигнали от клиенти за фалшиви имейли, изпратени от името на фирмата. В тях се посочва линк за извършване на плащане, което е част от измама.
Компанията подчертава, че няма практика да изисква плащания чрез линкове в имейли. Получените съобщения с линкове за плащане не са от EVN България и клиентите се съветват да ги изтриват незабавно. EVN България изпраща имейли само на клиенти, които са се абонирали за безплатната услуга за известяване по електронна поща.
Тези имейли съдържат само информация относно наличието на фактура или просрочено плащане и включват контактни данни: телефон 0700 1 7777 и уебсайт www.evn.bg. Клиентите, ползващи услугата за електронна фактура, получават информация от системата на „Борика – Банксервиз“ АД чрез www.efaktura.bg.
EVN България напомня, че клиентите могат да използват интернет платформата „EVN Онлайн плюс“ на www.evn.bg, за да получават безплатен достъп до информация за своето месечно потребление и фактури за последните 12 месеца. Платформата осигурява напълно защитен и безопасен достъп до данните.
Това преработено съдържание е леко по-кратко и по-ясно за възприемане, като запазва важната информация.