Рекламираме българското море с клипове по BBC и CNN

Рекламираме българското море с клипове по BBC и CNN

СПОДЕЛИ

Активният сезон 2020 г. стартира с антикризисна рекламна кампания, насочена към целевите за туризма пазари. До седмица започва популяризиране на страната ни по BBC и CNN. Водещото послание е, че България е една от дестинациите, които се справят най-добре с последиците от COVID-19, и е сред сигурните места за почивка в световен мащаб. Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова на кръгла маса, организирана от Конфедерацията на автобусните превозвачи и Българската асоциация на туристическите агенции, посветена на преодоляването на негативните последици от пандемията в секторите на автобусните превози и туроператорската и турагентската дейност.

Летният сезон се очаква да бъде тежък и необичаен, в постоянен контакт сме с мениджъри и представители на водещи туроператори, които работят на пазар България. Очакват се първи чартъри от 25 юни от Нидерландия, Германия, Полша и от други водещи пазари. От днес румънските граждани могат да пътуват без карантина, така че очакваме засилeн интерес към Северното Черноморие.

Друг важен момент от промените в Закона за здравето е възможността за субсидиране с 35 евро на седалка при чартърните полети. Указанията са готови и предстои финално съгласуване с Министерството на финансите и Европейската комисия. Идеята е мярката да стартира този сезон и туроператорите да се възползват максимално. Те ще подават заявления към Министерството на туризма. Предвижда се мярката да важи още 2 години, за да се насърчи туристопотокът, стана ясно от думите й.

Схеми с грантове за обща сума от 30 милиона лева ще бъдат прехвърлени за подкрепа на автобусните превозвачи. Това е една от мерките, с които държавата ще търси начини да подпомогне туризма и транспортния бранш.

avatar