Промоционалното олио с кръст на бутилката не било за кандило

Промоционалното олио с кръст на бутилката не било за кандило

СПОДЕЛИ

Кауфланд излезе с официална позиция, след като в социалните мрежи се появиха куп съобщения и страхове на потребители, че олиото, което са си купили от веригата, не е предназначено за готвене. Според слуховете, подобен продукт се продавал в Гърция и служел за паленето на църковни кандила.

Ето какво посочват от там:

Във връзка с появили се публикации относно годността на олио „Плиска“, предлагано в Kaufland на промоционална цена на 12 март, заявяваме категорично, че компанията не прави компромис с продуктите, които предлага.Всички те притежават необходимите сертификати за качество и произход и са преминали през строг процес на контрол от приема до доставката до магазините. Конкретната марка олио се произвежда от 100% слънчоглед и отговаря на изискванията на Българския държавен стандарт.

По отношение на неговата опаковка, в становище по случая производителят информира, че кръстът и слънчогледовата пита са символ на фабриката и затова са изобразени на бутилката.

Този кръст е на нашите бутилки от около 2 години и е единствено наш патент – няма друга такава бутилка на пазара. Символът и посланието ни е следното: вярваме, че качествено олио се произвежда от хубав слънчоглед, а за да бъде така, той се нуждае от доста слънце. Там вече нещата в някаква част и като християни вярваме, че са дело на такива висши сили. Затова е и този кръст на бутилката“,заяви Велин Величков, административен директор на „Плиска ойл“ ЕООД, гр. Шумен.

avatar