Новият асфалт на АМ „Тракия“ ще издържа температура до 50 градуса

Новият асфалт на АМ „Тракия“ ще издържа температура до 50 градуса

СПОДЕЛИ

Специален нов асфалт, издържащ до температура от 50 градуса, ще бъде положен на ремонтиращия се в момента участнък от магистрала „Тракия“ между Пловдив и Стара Загора.
Министърът на регионалното развитие и блаустройството Николай Нанков и председателят на Управилния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Дончо Атанасов инспектираха ремонта на 22-километровата отсечка, която не е обновявана от въвеждането й в експлоатация през 1995 г., съобщават от МРРБ.

За първи път за ремонт е затворена отсечка с подобна дължина. В момента се работи в платното посока Бургас. След като завърши обновяването му, ще започнат и строителните работи в платното за София.
Целта е ремонтът в участъка между 134-ти и 156-ти километър в двете посоки да завърши до края на юни, преди началото на активния туристически сезон.
Средно на денонищие в участъка между Пловдив и Стара Загора преминават по 23 952 моторни превозни средства. От тях 18 370 са леките автомобили.

Строителните работи в участъка между Пловдив и Стара Загора предвиждат ремонт на настилката, отводнителни дейности, нова хоризонтална маркировка, възстановяване на пътни знаци и ограничителни системи и др.
За подобряване конструкцията в участъка, който сега се ремонтира, са положени около 7 800 кв. м ПВЦ мрежа, а отделно ще се постави и близо 6 800 кв. м стоманена мрежа. 8 см биндер ще бъде положен в активната лента.
Ремонтираният участък ще бъде асфалтиран и с полимермодифициран битум, устойчив на температура до 50 градуса.

В момента движението на леките автомобили в ремонтирания участък е прехвърлено двупосочно в платното за София, а тежкотоварните превозни средства преминават по обходен маршрут: от пътен възел „Пловдив Изток“ при 133-ти км на АМ „Тракия“ по път I-8 и II-66 до пътен възел „Плодовитово“ при 165-ти км и обратно.

avatar