След като през декември „Йетел“ обяви, че вдига цената на услугата си, днес в първите работни дни това направиха и от „Виваком“. Клиентите получиха тази сутрин есемес, с който ги известяват, че таксите им се покачват с 2 лв.
Увеличението от 2 лв. на месечната сметка важи за мобилни гласови услуги, мобилни услуги за мобилен интернет, фиксирани интернет услуги, интернет услуги Mobix и 5G Home Net, докато при фиксирани гласови услуги и фиксирани ТВ услуги цената се вдига с 1 лв.Новите цени касаят текущите договори, като за първи път клиентите ще ги видят отразени във фактурите си, издадени на или след 8 февруари.
В периода до 7 февруари 2025 г. включително всички клиенти на Vivacom на услуги, чиито цени подлежат на изменение, имат право да прекратят договора си за тези използвани основни услуги, без това да носи допълнителни санкции за тях.
При прекратяване на договора обаче се дължат предоставените отстъпки за закупено устройство в брой или на лизинг, в случай че има такова. За фиксирани услуги (интернет и ТВ услуги) всяко предоставено оборудване от страна на Vivacom подлежи на връщане в 30-дневен срок след прекратяването.