Кризата намали продажбите на Кока-Кола

Кризата намали продажбите на Кока-Кола

СПОДЕЛИ

Производителят на безалкохолни напитки Coca-Cola заяви, че заради въздействието на пандемията е невъзможно да се прави прогноза за представянето на компанията през тази година, предупреждавайки, че ефектът за второто тримесечие ще бъде „съществен“, съобщи Bloomberg

Обемите на продажбите са намалели с около 25% в световен мащаб от началото на април, заяви гигантът за напитки в отчета си.  

Ефектите от мерките за социално дистанциране са засегнали продажбите предимно извън дома, тъй като стадионите и развлекателните центрове, откъдето компанията получава близо половината от приходите си, остават затворени. 

Крайното въздействие върху резултатите за цялата година ще зависи от продължителността на тези мерки, заяви компанията.   

Соса-Соlа нaмaли мapĸeтингoвитe и ĸaпитaлoви paзxoди и ocвoбoди чacт oт cлyжитeлитe cи дo юни.

Продажбите на безалкохолни напитки спаднаха с 2% през първото тримесечие, като Китай води в спада, заяви компанията. Азиатската страна беше първата, която спря икономиката си, когато Covid-19 започна да се разпространява бързо. Китайските мерки срещу вируса засегнаха и продажбите на сокове през този период, които спаднаха с 6%. 

avatar