Изпращат фалшиви съобщения от името на „Български пощи“

Изпращат фалшиви съобщения от името на „Български пощи“

СПОДЕЛИ

Стотици потребители на услугите на пощите са получили писмо с фалшива информация за неполучена пратка, заради неплатено мито. Получателите на писмото са заплашени, че ако не платят, ще им се начислява такса.

Деян Дънешки, главен изпълнителен директор на „Български пощи“ ЕАД, разказа пред БНТ, че техни клиенти получават имейли с логото на „Български пощи“, в които се подканят да заплатят определена сума, тъй като пратката до тях подлежи на обмитяване. Прилагат се линкове, на които клиентите да си предоставят личните данни – банкови сметки.
Няма дистанционно изискване за информация, която клиентите да предоставят, предупреди той. Няма и възможност да се иска допълнително заплащане, тъй като пратката е платена от подателя.

Хората трябва да знаят, че всичко, което изглежда лесно и достъпно, крие висок риск, каза още главният изпълнителен директор на „Български пощи“ ЕАД.

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments