„Български държавни железници (БДЖ) разширяват възможностите за достъп до информация за разписанията на влаковете, като за допълнително удобство потребителите на Вайбър (Viber) могат да ползват новосъздадения чатбот „БДЖ-Информация”. Това съобщиха от пресцентъра на националния железопътен превозвач.
Чрез няколко стъпки с указания за дата, начална гара на заминаване и крайна гара на пристигане асистентът във Вайбър показва влаковете, които предстои да тръгват, според зададените от желаещите да пътуват критерии.
БДЖ чатботът позволява на всеки потребител бързо и лесно да провери разписанието на влаковете за всички градове в България за няколко дни напред, както и да следи актуална информация за закъснения на влакове.
Допълнение за потребителите на приложението са и специално изработените тематични стикери, изразяващи емоции и приятни моменти от пътуването с влак. „В купето за морето“, „Запазено място“ и „Аз пазя природата“ са само част от посланията, които вече ще разнообразяват чатовете на клиентите на БДЖ, посочват още от дружеството.