Във ВиК Бургас никой не вдига телефоните, хората недоволсват и от липсата...

Във ВиК Бургас никой не вдига телефоните, хората недоволсват и от липсата на електронни услуги

СПОДЕЛИ
Цветан Мирчев- директора на ВиК Бургас

Въпреки технологичния напредък и дигитализацията на услугите, която трябва да улеснят живота на гражданите, бургазлии все още се сблъскват с бюрократични препятствия, характерни за миналия век.

Един от ярките примери за това е ВиК дружеството в Бургас, където гражданите са принудени да чакат на опашки, за да подадат заявление, вместо това да става по електронен път,видя репортер на „На морето.бг“.

Във време, когато почти всяка административна услуга може да се извърши онлайн, липсата на електронна система за подаване на заявления за различни услуги към ВиК дружеството изглежда абсурдна. Хората трябва да губят време, чакайки на опашки и попълвайки формулярите на ръка, когато това би могло да се направи с няколко клика от дома им.

Ситуацията се влошава от факта, че на посочените телефони на ВиК дружеството никой не вдига. Граждани споделят, че звънят по цял ден, но няма кой да им отговори.

Не мога да повярвам, че никой не отговаря на посочените телефони. В продължение на два дни пробвах да се свържа с центъра за работа с клиенти и никой не вдига,“ сподели пред „На морето.бг“ възмутен бургазлия.

Наша проверка установи,че на посочения телефон 871 500 в действителност никой не отговаря.Същото е положението и с другия телефон на дружеството 871 430.

Бургазлии настояват за незабавни промени и модернизация на услугите. Те искат да имат възможност да подават заявления онлайн и да получават адекватна поддръжка по телефона.

Време е дружеството да предприеме необходимите стъпки .Само така бургазлии ще могат да получат качествените услуги, които заслужават и безвремието във ВиК Бургас най-накрая да спре.

avatar